Eerste week - Reisverslag uit Playa Granada, Spanje van Brian Boer - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Playa Granada, Spanje van Brian Boer - WaarBenJij.nu

Eerste week

Door: Brian Boer

Blijf op de hoogte en volg Brian

16 Mei 2014 | Spanje, Playa Granada

Hallo iedereen in Nederland,

Ik ben nu al bijna één hele week in Spanje. Heb de laatste paar dagen minder gedaan dan de eerste twee dagen. Heb voornamelijk aan me stageopdrachten gewerkt.

14 mei heb ik samen met een jongen uit het appartement de finale van de Europa League gekeken. Er speelde namelijk een Spaanse club mee. Sevilla, het was en spannende wedstrijd en het is uiteindelijk nog laat geworden.

Met het communiceren gaat het ook steeds beter, gelukkig. Eigenlijk gaat het met de dag wel een stukje beter. Ookal denk ik veel terug aan Nederland!

Ook eet ik al meer dan dat ik gedaan heb ik de eerste twee dagen. Ik weet nu ook de lokale supermarkt te vinden en heb samen met iemand een rondje om Motril gelopen. Ik heb een soort tour gehad.

Op het moment van schrijven gaat het ook steeds beter met het ´werk´ op de stage zelf. Heb vandaag me eerste échte opdracht gekregen en Juan heeft me ook uitgelegd waar ik goed op moet letten. Ik mag vandaag dus weer de kwaliteit gaan controleren.
Ik heb eerst alle binnenkomsten ingevoerd in de computer, om deze zometeen vervolgens te gaan controleren op ziektes enzovoorts. Als ze gecontroleerd zijn mag er een sticker op met ´Checked´

Dit was het weer voor deze keer, ik hoop jullie zo weer even voldoende te hebben geinformeerd.

- Brian

  • 16 Mei 2014 - 13:57

    Emil:

    Mooi dat het al wat beter gaat! Straks kan jij beter Spaans dan mij...
    Succes nog en we spreken elkaar wel weer!

  • 16 Mei 2014 - 16:56

    Brian Boer:

    @Emil, Haha. Dat zal wat zijn als ik beter Spaans kan dan jou. We gaan het wel zien :)

  • 16 Mei 2014 - 20:31

    Emil Van Niekerk:

    Zo goed kan ik het nou ook weer niet...

  • 16 Mei 2014 - 22:02

    Monique:

    Hoi Brian
    Zo leuk om te lezen dat het steeds meer went
    Ik persoonlijk vind het stoer dat je jezelf daar red soms app je al wat Spaanse woorden dat is leuk
    Ik blijf je volgen
    Groet van ons allemaal hier xx

  • 16 Mei 2014 - 22:03

    Ab Boer:

    Ziet er strak uit Bram. Alle begin is moeilijk. Elke dag een beetje
    beter is al een overwinning.
    We appen TOPPERTJE

  • 18 Mei 2014 - 12:30

    Ouwepoes:

    Heel goed Brian leuk om positieve berichten te horen,ga zo door het is echt leuk om in buitenland ervaring op te doen,ik kan het weten geloof me maar,ik blijf je volgen doeiiiii.

  • 18 Mei 2014 - 22:18

    Opa/oma:

    He vriend goed van die personen dat ze je nu is aan het werk zetten. Anders krijg je maar eelt op je kont
    Maar alle gekheid op een stokje ik ben blij dat het nu beter gaat . En ik weet zeker dat het je helemaal gaat lukken.

    Gr OPA/OMA

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brian

Actief sinds 04 Mei 2014
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 2895

Voorgaande reizen:

10 Mei 2014 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: