Halvewege - Reisverslag uit Playa Granada, Spanje van Brian Boer - WaarBenJij.nu Halvewege - Reisverslag uit Playa Granada, Spanje van Brian Boer - WaarBenJij.nu

Halvewege

Door: Brian Boer

Blijf op de hoogte en volg Brian

10 Juni 2014 | Spanje, Playa Granada

Hoi iedereen,

De vierde week zit er al op en dit betekent dat ik op de helft van me stage zit! Deze week is weer snel voorbij gegaan. Heb nog enige tijd aan me stageopdrachten gewerkt. Maar vooral toch opdrachten uitgevoerd die ik kreeg.

Zo ben ik mee geweest naar een teler van komkommers en tomaten en heb ik de bestanden van kwaliteit verwerkt in de computer. Ook heb ik weer geholpen met de offertes doorsturen naar de klanten.

In het weekend heb ik net als vorige week weer even wat inkopen gedaan voor de komende week. En daarna ben ik even naar het strand gefietst omdat het heerlijk weer was zaterdag én zondag.

Volgende week is de vijfde week, dus, tot volgende week!

  • 11 Juni 2014 - 11:52

    Opa/Oma:

    hola brian hermosa que ahora tenía algo que ver.Continúe luego va bastante bien.

    saludos Opa/Oma

  • 11 Juni 2014 - 11:53

    Opa/oma:

    Ja ik heb nu maar wat spaans neergezet dat moet je nu toch kunnen lezen . na 4 weken

    Gr Opa/oma

  • 11 Juni 2014 - 23:22

    Monique:

    Hee Brian

    Wat schrijf opa nu? Ik hoop dat jij het begrijpt.
    Waarschijnlijk vraagt hij of de meloenen lekker zijn haha
    Het schiet alweer aardig op he met de stage?
    Zooo he en lekker naar het strand nou dat konden we deze week hier ook hoor was ook warm hier

  • 12 Juni 2014 - 07:44

    Ab Boer:

    Zwaar over de helft. Lekker aftellen
    Komt goed. Als zoveel uren per week
    blijf maken dan zo weer thuis
    Grt de Piep

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brian

Actief sinds 04 Mei 2014
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 2892

Voorgaande reizen:

10 Mei 2014 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: