Spanje - Nederland - Reisverslag uit Playa Granada, Spanje van Brian Boer - WaarBenJij.nu Spanje - Nederland - Reisverslag uit Playa Granada, Spanje van Brian Boer - WaarBenJij.nu

Spanje - Nederland

Door: Brian Boer

Blijf op de hoogte en volg Brian

16 Juni 2014 | Spanje, Playa Granada

Hallo vanuit het warme en zonnige Spanje,

Deze week was het redelijk rustig en heb ik dus minder gedaan dan de vorige weken. Het was ook rustiger omdat het echt ontzettend warm was en nog steeds is. Het is hier overdag rond de 30 graden en 's avonds als ik naar bed ga is het nog steeds rond de 20 graden. Aangezien ik geen airco op me kamer heb is het dus heel erg warm en ben ik blij als het weer ochtend is (:P)

Ook stond deze week een beetje als symbool voor het begin van het WK, Spanje, een groot voetbal land moest vrijdag spelen. Tegen Nederland.
Vrijdagavond heb ik samen met één van me huisgenoten gekeken naar de wedstrijd. Hij was er helemaal van overtuigd dat Spanje ging winnen, en eerlijk gezegd had ik dit ook gedacht!

Het was 21:00, de aftrap was genomen en de wedstrijd was begonnen. Onder het genot van wat drinken en een hapje keken we samen naar de wedstrijd. De 1-0 was gescoord doormiddel van een penalty, die niet echt terecht gegeven was..
Vlak voor rust werd het echter 1-1 en begon de hoop terug te komen bij mijn.

Me Spaanse huisgenoot, Juan, vond dit natuurlijk niet leuk en hoopte dat het 2-1 ging worden voor Spanje. Alleen daar hebben ze de kans niet meer voor gekregen, haha. Uiteindelijk won Nederland met forse getallen. Spanje 1 - 5 Nederland!

De teleurstelling was groot voor de mensen in Spanje.. Alleen dat kon me niks schelen want Nederland had gewonnen! In de kranten kon je ook zien dat de teleurstelling heel groot was. Ik mag dan wel niet veel Spaans kunnen lezen maar aan de krantenkoppen en plaatjes te zien werd het me toch wel duidelijk genoeg

Dit was het weer! Hoop dat ik woensdag ook de wedstrijd Nederland - Australië kan volgen!

Tot dan! ;)

  • 16 Juni 2014 - 21:21

    Monique:

    Heee Brian,

    Hier in Nederland is alles orange geworden.
    Wat een wedstrijd he niet te geloven.Wij in onze Roy Donders pakken gekeken en dat heeft geholpen haha
    Heb gezien op journaal dat het erg heet is ook snachts maar dat hoort wel bij het land he en ze passen zich daar wel aan toch?
    Xxxx we appen

  • 17 Juni 2014 - 10:55

    Opa/oma:

    Hola Brian.
    Así que otra semana ha pasado de nuevo a disparar todo lo que será de color marrón cuando vuelvas.
    ¿Y has conocido a algunas señoras bonitas daar.Ik oír poco crees que eres beneficiario silencio.
    Ahora saludos tiempo abuelo / abuela.

    Zo en nu wil ik wel is weten of je weet wat er staat he.

    Gr Opa/Oma

  • 17 Juni 2014 - 14:03

    Brian Boer:

    @opa/oma Er staat:

    Hoi Brian,

    Weer een week voorbij, als je terug ben zal je wel bruin zijn. Dan iets met; ontmoet je nog leuke meisjes daar, en dan iets met dat ik daar stil over ben
    Groeten Opa en Oma.

    zoiets ongeveer. Hoop dat ik het goed heb, helemaal uit me hoofd gedaan ;)

  • 17 Juni 2014 - 15:03

    Opa/oma:

    Ja dat klopt wel ongeveer je kan dus al aardig woordje spaans

    Gr opa/oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brian

Actief sinds 04 Mei 2014
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 2889

Voorgaande reizen:

10 Mei 2014 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: