Eerste twee dagen in Spanje - Reisverslag uit Playa Granada, Spanje van Brian Boer - WaarBenJij.nu Eerste twee dagen in Spanje - Reisverslag uit Playa Granada, Spanje van Brian Boer - WaarBenJij.nu

Eerste twee dagen in Spanje

Blijf op de hoogte en volg Brian

13 Mei 2014 | Spanje, Playa Granada

De eerste twee stagedagen in Spanje zitten er bijna op. Gisteren ben ik samen met een 'local' op stap geweest.

We zijn bij vele telers geweest en ook bij de Spaanse veiling voor groente en fruit. Als je de verschillen vergelijkt met Nederland zijn er echt teveel om op te noemen.

De tweede dag heb ik samen met Juan de kwaliteit gecontroleerd. Dit is een werkje waar je heel secuur in moet zijn. Ook was het lastig voor Juan om uit te leggen hoe alles gaat omdat Engels lastig is.

Uiteindelijk heeft hij me geholpen en is het (hopelijk) goedgedaan.

Dit waren me eerste twee dagen van me stage bij Mercomotril. Tot volgende week

  • 14 Mei 2014 - 11:47

    OPA/OMA :

    Hi brian ik heb je verslag gelezen ,Dat gaat het helemaal worden daar.
    Goed je ogen de kost geven dan red je het en de taa, zal over paar dagen ook wel lukken hoor.

    Ik blijf je volgen

    Gr OPA/OMA

  • 14 Mei 2014 - 17:38

    Ouwepoes:

    ha brian,je kent me niet maar ik weet via een medespeler op bingo en andere spelletjes dat je in Spanje stage loopt.
    Ikheb gelezen wat je de eerste 2dgn gedaan heb heel goed en ja de taal lastig maar je komt er wel.
    Gemotiveerd blijven Spanje is een leuk land.

    gr.van ouwepoes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brian

Actief sinds 04 Mei 2014
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 2908

Voorgaande reizen:

10 Mei 2014 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: