Daar zijn we weer :) - Reisverslag uit Playa Granada, Spanje van Brian Boer - WaarBenJij.nu Daar zijn we weer :) - Reisverslag uit Playa Granada, Spanje van Brian Boer - WaarBenJij.nu

Daar zijn we weer :)

Door: Brian Boer

Blijf op de hoogte en volg Brian

20 Mei 2014 | Spanje, Playa Granada

Hoi iedereen,

Het is alweer 4 dagen geleden dat ik een update gepost heb, dat komt ook omdat er een weekend overheen gegaan is en ik dan geen toegang heb tot internet.

17-05-2014:
Dit was een zaterdag, Heb deze dag echt zeer weinig uitgevoerd, Ben de dag begonnen met wat langer in me bed te blijven liggen. Toen het eenmaal 9:00-9:15 was ben ik er rustig aan uitgegaan en heb wat makkelijke kleren aangedaan.

Heb daarna rustig ontbeten en ondertussen een spelletje gespeeld op me mobiel. Nadat ik klaar was met eten heb ik de rest van de dag een boek gelezen, was niet van plan om dit te doen maar de dag was ineens voorbij :P

18-05-2014:
Vandaag was het zondag, weer was ik de dag begonnen met wat langer in me bed te blijven liggen. Hierna heb ik licht ontbeten omdat ik door Sandra (stagebeleidster) uitgenodigd was om bij hun te komen eten, op Spaanse tijd, dus om 14:30. Ik werd om 12:00 opgehaald en zijn we eerst even naar het huis gegaan. Hier heb ik wat te eten gekregen omdat we pas om 14:30 warm gingen eten. Toen ik me twee boterhammen op had gingen we naar Salobreña. Dit is een klein dorpje dat volledig bestaat uit witte huisjes. Ook is er een heel mooi strand.

We gingen eerst daar even naar de markt om wat groente te halen voor bij de paella. Vervolgens zijn we even naar het strand gereden en hebben we daar een stukje gelopen. De broer van Sandra was er ook bij dus waren we met z'n drieën.

Toen we dat hadden gedaan gingen we weer naar het huis toe. Toen we bij het huis aankwamen kon je al ruiken dat er hevig gekookt werd. En het duurde dus ook niet meer lang voordat het eten klaar was.

Ikzelf had nog nooit paella op en wist ook niet precies wat er allemaal inzat, voor degene die dat ook niet weten dit zat erin; Rijst, Kip, Konijn en slak(?!)

Het was echt heel lekker en als toetje kreeg ik een ijsje.

Nadat we allemaal vol zaten gingen we nog een stukje rijden, we gingen naar een grote dam dichtbij. Vanaf hier kan je normaal gesproken Sierra Nevada zien (een groot skioord) maar doordat het wat bewolkt was, was dit niet te zien.

Om 17:30 werd ik thuis gebracht. Toen ik thuis was heb ik nog even een stukje boek gelezen en ben ik al vroeg gaan slapen. Want de volgende dag was weer een gewone werkdag.

19-05-2014:
Vandaag was het weer maandag, de tweede maandag in Spanje. Vandaag mocht ik helpen met de offertes sturen naar de verschillende klanten, ik mocht de offerte doen die in het Nederlands moest. Toen zijn we nog even naar Ecofresh S.L. geweest en hier heb ik Juanmi ontmoet. Hij is degene die daar het meest aanwezig is. Ecofresh S.L. is een onderdeel van Mercomotril alleen dan van het biologische.

Hiermee was deze dag ook weer vliegensvlug voorbij.

20-05-2014:
Weer een nieuwe dag, vandaag is de eerste dag dat ik op de fiets ben gegaan naar het bedrijf. Het bedrijf is ongeveer 10-15 minuten fietsen vanaf me appartement en dus goed te doen.

Vandaag krijg ik vooral de tijd om aan me stageopdrachten te werken. Dit vind ik wel lekker want dat is het niet zo'n gestress als je alles op het laatste moment moet gaan doen.


Dit was hem weer voor deze keer, ik hoop dat jullie er weer van genoten hebben.
Tot de volgende keer ;)

  • 20 Mei 2014 - 19:20

    Monique:

    Hoi Brian

    Je stagebegeleidster laat jou echt cultuur meemaken Leuk om te zien dat je zo overal bij betrokken word en volgens mij heb je al aardige indruk van alles Veel plezier nog in Spanje
    En waarnemer lees ik eens een reactie van school zou wel leuk zijn toch?

  • 21 Mei 2014 - 23:11

    Opa/oma:

    Hi brian oke het gaat lekker zo en op de fiets vind ik super jo.

    GR OPA/OMA

  • 22 Mei 2014 - 21:27

    Opa/Oma:

    Hoi brian hoe ging het vandaag

    Gr Opa/Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brian

Actief sinds 04 Mei 2014
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 2910

Voorgaande reizen:

10 Mei 2014 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: